Subject: Elektriliitumine Kernu metskond 9, tänavavalgustus, LC1365
From: "Tammekand Liis" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 10:59:05 +0300

Tere!

Koostöös Elektrileviga olen projekteerimas elektriliitumist Kernu metskond
9 (29701:001:0390) kinnistul tänavavalgustuse tarbeks.

Plaanis on paigaldada liitumiskilp Kernu metskond 9 kinnistule. Toide
võetakse samal kinnistul juba olevast jaotuskilbist ja kogu kaablitrass
kulgeb juba olemasolevas Elektrilevi kasutusõiguse alas, kuhu varasemalt
on paigaldatud keskpinge maakaabel.

Lisasin joonise manusesse. Kaablitrass ja paigaldatav kilp ei asu
Transpordiameti maal, kuid soovin kooskõlastada lahenduse tulenevalt
sõidutee kaitsevööndist.

Küsimuste korral andke palun märku.
Kui lahendus sobib siis palun kooskõlastust asendiplaanile.

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

www.enersense.ee <https://enersense.ee/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.